czwartek, 24 lipca 2014

Trochę o mnie

Cześć!

Chcę was zawiadomić o tym, że do 29 poziomu brakuje mi już tylko niewiele ponad 800 tys fame. Chciałabym, abyśmy zdołali wbić ten poziom do 28 Lipca, ponieważ potem wyjeżdżam na wakację i nie będę robiła żadnych nowych filmów : )

Aby wbić nowy poziom postanowiłam zrobić serial komediowy pt.

"CONCHITA I BABCIA"

Niestety podczas zapisu gry zrobił się jakiś błąd i zamiast sceny z filmu, w miniaturce widać kilka moviestars na czarnym tle ; /
Myślę, że codziennie będę robić nowe odcinki tego filmu, jednak jeśli będzie mała oglądalność nie będę miała motywacji i nie będę robić nowych odcinków : )


Opublikowałam ten film dziś (24.08) więc moim marzeniem jest aby był on w TOP jednak to mi się nigdy nie uda ; )

Pozdrawiam babcia'

PS Gdy wróci Lidka zorganizujemy konkurs o konto z lvl + 10 ; ) 

2 komentarze:

  1. Obejrzę na 100000000 % :D Jeszcze dam grafa i jakiś niepotrzebny ciuch xD Dam ci takie dla babć takie... Oj sama się dowiesz XD /NewYork222

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym to konto z +10 LVL :)

    OdpowiedzUsuń