czwartek, 17 lipca 2014

Mamy dość!

Witam po raz kolejny ; )
Tym razem poruszę sprawę Angie oraz wszystkich, którzy nienawidzą nas - babć.

  • Po pierwsze chcemy wyjaśnić, że te konta nie muszą się wam podobać. Jeśli nie chcecie mieć z nami do czynienia po prostu nie pomagajcie nam, nie dodawajcie nas do filmów, a przede wszystkim NIE WYZYWAJCIE!

Czy my mamy na celu was, no nie wiem, np. pogrążyć czy zdołować? No chyba nie tym bardziej, że staramy się wam pomagać :) 


Rosalie Cut - serdecznie cię pozdrawiamy ; )

  • Po drugie pragniemy poinformować was, że nie wszyscy gracze moviestarplanet mają babcie, więc próbujemy dać im trochę radości z rozmowami z tak bliską osobą

  • Po trzecie pragnę zwrócić uwagę na to, że nasze konta są odbierane pozytywnie. Nie wiem dlaczego niektórym z was przeszkadza to, że ja mam prawie 28 lvl? Myślicie, że to samo przyszło? Włożyłam w zdobycie tego poziomu dużo pracy. Również dziękujemy wam za pomoc, dawanie grafów oraz oglądanie naszych filmów (niekiedy seków)

Bardzo dziękuję za przeczytanie tej długiej notki! Mam nadzieję, że da wam ona trochę do myślenia i przestaniecie nas (babcie) już tak krytykować, bo to naprawdę nie jest miłe ; / 

Pozdrawiam babcia'


6 komentarzy:

  1. Ludzie zazdroszczą, że tak szybko wbijacie lvl i dlatego was hejtują -.- MovieStarPlanet jest z dnia na dzień coraz bardziej żałosne
    Pozdro, AvalonDaly

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chciałam przeprosić Babcie Lidie - rozmowa z inną babcią (pozdrowienia), poczułam, że nie jestem sama. Teraz już wiem, jak musiała się czuć Babcia Lidia, po tym, jak ją wyzywałam - przepraszam

    Pozdrawiam c: Niki mix ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja powiem tylko jedno - Angie ma całkowitą rację, a nie wy. Myślicie, że jesteście cool jak robicie konta jakieś babci? Zajdź mój temat na forum "Zostawcie Angie! ;-;" I zobacz, ile negatywów jest na waszą kochaniutką babusie -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy my się z kimś spieramy o jakąś rację? Nie myślimy, że jesteśmy jak to ujęłaś "COOL''. W ogóle skąd wpadłaś na taki pomysł? Hejty, hejtami jak będziemy mieć do siebie taki szacunek to życzę powodzenia naszemu narodowi ; *

      Usuń
    2. Narodowi !? To jest tylko głupia gra !

      Usuń
    3. Chodzi mi o mentalność ludzi tu w Polsce bo z tego co się orientuję na Angielskim msp nie mają takich problemów ; )

      Usuń