piątek, 11 lipca 2014

Witamy!

BABCIA'
Na początku chce was serdecznie pozdrowić i podziękować za wszystko co dla mnie zrobiliście ;* 
Dziś zaczynam blogować wspólnie z Babcią Lidką! 
Mam nadzieję, że nasz blog spodoba wam się i będziecie wchodzić tu częściej ; )



BABCIA LIDKA
Cześć, tu Babcia L. tak jak wspomniała Babcia' będziemy prowadzić razem tego bloga.
Mam nadzieję, że będę miała czas, który poświęcę na pisanie fajnych postów.
Są teraz wakacje, a więc będą regularne(?) posty.
O ile nie wyjadę gdzieś ja lub Babcia'. :)
Razem z Babcią' mamy nadzieje, że będziecie odwiedzać często naszego bloga
i spodoba Wam się on, niestety jeszcze go dopracowujemy. :)
Także musicie uzbroić się w cierpliwość, a na prawdę obiecuje Wam,
że blog będzie wyglądał powalająco! To dopiero początki!
Będziemy pisać na różne tematy, oczywiście o msp.





Pozdrawiamy Was Serdecznie, całuski! :*

17 komentarzy:

  1. Długo czekałam na tego bloga <333 (XD)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejej no super ^^ Fajny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam blog babci i mój ! x-o http://jedna-dziewczyna-na-msp.blogspot.com/ KOFFAM BABCIE :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie-dziewczyny-na-msp.blogspot.com *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Babunie .. :c Chciałabym mieć chociaż jedną :/
    Pozdro,! ! Nirvana ! !

    OdpowiedzUsuń
  7. Czejść babcie B) XDD Świetny blog! *-* XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam i pozdrawiam obie babcie bardzo serdecznie xD

    OdpowiedzUsuń