piątek, 18 lipca 2014

Kłótnie na forum

Witam Was, Drodzy Użytkownicy
Jak zapewne wiecie między mną, a "Angie" wybuchła afera, do tego włączyli się inni msp-owicze.
No cóż nie zaprzeczam, że padły niewłaściwe słowa.
Uważacie, że Angie jest najlepsza, że jest miła i OH i AH i jaka to ona nie jest.
W cale nie jest taka święta za jaką ją uważacie.
Nie będę pisać dosłownie to co ona robi...
Większość widziało na jej blogu screeny, no cóż... zapomniała dodać, że sama aniołkiem
nie jest i też mi nieźle ubliżała (na forum)...
A teraz osoba, która mnie "ZDEMASKOWAŁA", ekhem.
Nie jaka "Perfecte" postanowiła się zabawić cudzym kosztem i pobawić
się informacjami uzyskanymi... nie wiem nawet gdzie.
Pisałam z nią z konta siostry. ;)






1.Zacznijmy od tego, że mam 14 lat i w cale nie wypieram się, ani nie dodaję sobie
lat jak pewna "Angie", która twierdzi, że ma więcej, niestety jej inteligencja nie dotyka normy.
2.Owszem mam na imię Ola
3.Do gimnazjum to ja już rok temu przyszłam, także ups.
4.Nikt z moich znajomych *woow* nie wie, że gram w tą grę.


A no i zapomniałabym o Angie, ona również odwiedziła mój blog.
Co do czego nie zapisałam niektórych screenów, ups.
Pisała mi na priv, że mnie zniszczy, jestem skończona, że mnie usunie, itp, itd.


***JA W CALE NIE CHCIAŁAM KŁÓTNI, ANI JEJ NIE CHCE!*** 





+dodaje screena z ostatniej chwili.


Angie po prostu uważa, że mam się usunąć, bo jak nie to mi nie dadzą po prostu spokoju.
Czy ja napisałam, że się puszczasz?
Czy ja Ci coś piszę o takich rzeczach?
Teraz to już przegięłaś, a poza tym nie żeby coś, ale jeszcze mam czas na "posuwanie".
Tak, tak, tak, tak. Zniżam się do jej poziomu, wiecie czemu?
Bo ona nie dorównuje mojemu, ahh jak przykro. ŻAL SMUTEK I BÓL


To chyba na dzisiaj koniec,


 pozdrawiam cieplutko czytelników! <3
~Babcia Lidia







12 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie Lidka napisała, że jest lepsza od waszej ukochanej Angie? ; o

      Usuń
    2. Hhahha, no ja już padam, nie mam słów. Jestem żałosna, bo?
      Pogrążasz się jeszcze bardziej :(((

      Usuń
  2. Lida, zamknij się. Odkąd się pojawiłaś, całe MSP szaleje. Wcale nie jesteś najlepsza jak sądzisz, torbo głupia zasrana ujebana -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zamknij, to jest mój blog i mam prawo pisać na nim co chce i kiedy chce.
      Nie jestem najlepsza i w cale tak nie sądzę. :) Nie jestem rzeczą, tylko człowiekiem, nie jestem głupia bo jestem mądra, nie jestem zasrana bo mnie stać na papier (nie to co ty), a ujebana też nie jestem bo stać mnie na wodę, wannę/prysznic (nie to co w twoim przypadku). :)

      Usuń
    2. Wiesz Miranda Co Ci Babcia Zrobiła sama zamknij swój napchany ryj słodyczy i pomyśl co piszesz Np. Osoba za druga strrona komputera może ma uczucia?Pomyślałaś?(Chciałam Napisać Słowo kturym byś sie zatkała ale ułatwiam sprawe:) ) i posłuchaj babcia gra na msp jej wina że ma taką pasje?NIE A Wienc jej nie obrażaj


      ~marcikm1

      Usuń
  3. Skoro nie przepadacie za naszą kochaną babcią Lidią (to nie był sarkazm ;) ) to poco to *cholery* jesteście na jej blogu i piszecie ohydne komentarze pod postami i sprawiacie babci potrójną przykrość? ;( Jesteście żałośni, aha i mam pytanie do tej całej Angie (której w ogóle nie kumam) Dlaczego ty kłócisz się z naszą babcią, jak ona przecież......matko, nie mam siły, po prostu nie rozumiem, dlaczego niszczyć komuś reputację, mówiąc jakieś wymyślone, niemiłe słowa. Poco to robicie.....Nie możecie po prostu się pogodzić..... ;'( Angie, jedna rada-obrażaniem i wymyślaniem nieprawdziwych rzeczy nic nie zdziałasz, ponieważ na msp są też osoby, które lubią babcie Lidie. A jak wam nie pasuje, to won. Dziękuję i pozdrawiam babcionators♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli wam coś nie pasuje, to won z bloga babci. A ty, ty cała Angie-jedna rada. Obrażaniem i wymyślaniem nieprawdziwych rzeczy nic nie zdziałasz. Nie wiem, czy wiesz, ale na msp są też osoby, które lubią Babcie Lidię<3 Poco się tak kłócić...nigdy tego nie pojmę. Pozdrawiam babcionators! I babcie :) ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Angie do ch*lery przesadza już z tym wszystkim.Popadła w paranoję.Miałam ją w znajomych - stąd widziałam wszystkie chyba posty dotyczące Babci Lidii.Nie brakowało tam przekleństw,wyzwisk i zazdrości.O co ? O level ! Angie gra od stycznia 2011,a Babcia Lidia dwa miesiące - jak ja,na jednym ze swoich kont.I do tego ta cholera sprawiła,że potun\lne baranki z msp co łykną wszystko,aby tylko mogły kogoś pohejtować - to świadczy o ich kulturze - mamusia nie wychowała,ups :/ Podsumowując - jestem po stronie Babci.
    A jeśli Wam wszystkim chodzi o nick,to pozostaje Wam tylko śmiać się z własnej głupoty i pójść do kościoła.
    Na msp : KoociaQ - lub,jak wolicie ! ! Nirvana ! ! .

    OdpowiedzUsuń
  6. Angie już odrobinę przesadza. Przegina z tym słownictwem. To jest ku*wa tylko gra, a nie życie! Jeśli Angie uważa, że to jest zabawne (oszpecanie ludzi przez internet), to się chyba jej adresy pomyliły. Poza tym jeżeli ona ma 16 lat, to czemu zachowuje się jak 5 latka i to jeszcze zero szacunku dla innych? EGOISTKA! Ja mam wiele znajomych, którzy mają większe levele ode mnie, a grają od.. kilku miesięcy, a ja od lipca 2011 i mam 22 level (np. ALAKINGA, która załozyła sobie konto później ode mnie) -.- Ale nie robię z tego powodu jakiegoś zamieszania na MSP z tak błachego powodu... Sorry, ale to nie jest poważny powód, żeby się kłócić i wyzywać. Ja jestem po stronie babci, bo uważam, że Angie pokazała jaka to ona "dorosła i odpowiedzialna" jest... ._. A poza tym - 16 latka na MSP? xD Nołlajfy, nołlajfy i jeszcze raz nołlajfy... ://
    Pozdrawiam,
    ^^alexxxandra^^ (na msp)

    OdpowiedzUsuń