poniedziałek, 14 lipca 2014

Nieobecność

Witam was wnuczki!
Na początku chcę was przeprosić, ale mam poważne problemy z internetem z Orange. Mamy (moja rodzina) z nimi umowę na internet na rok (telefony w orange mamy od 20 lat). Teraz nagle w ciągu 4 dni podczas których jestem dziennie około 4 godz na komputerze wykorzystałam 7 gb danych. Normalnie oszuści i nic więcej. No, ale to nie blog o Orange ; )

Przepraszam za moją nieobecność na moviestarplanet oraz na tym blogu, ale niestety nie ładuje mi ani czatu ani msp ; / Chciałabym zorganizować dla was jakiś konkurs no ale po prostu nie mogę! Jutro mam nadzieję, że moje kłopoty się skończą, a jak nie to załatwimy (moja rodzina) to inaczej ; >

POZDRAWIAM BABCIA'

PS Lidka czekaj na mnie cierpliwie ; * Tęsknię za wami wszystkimi ; / 

1 komentarz: