niedziela, 3 sierpnia 2014

Ban

Witam wszystkich!
Z powodu takiego, a nie innego nie będę wchodzić na msp bo uniemożliwia mi to ban na IP...
Mam już dość bezsensownych banów i blokad! Nie wiem jak oni mogą być zdolni do takich rzeczy. Zniechęciło mnie to do dalszej gry! To jest bezsensu... Ciągle ban za banem praktycznie-za nic. :) Do tego przepadnie mi VIP. Nie po to ładowałam pieniądzę w "VIPA", aby mieć teraz bana na IP, oni przesadzają. Za bardzo im się nudzi, raczej nie wiedzą już co mają robić to bawią się w rozrzucanie banów. Roznosi mnie od środka!!! Nie wiem co mam myśleć. Już gorzej być nie może. Do tego ten sklepik w moim arcie.
Przepraszam, ale z powodu utrudnień nie będę w stanie poowysyłać ubrań na czas...
Gdy tylko takowy BAN się skończy wejdę na konto, o ile go nie "usuną".
Mam już naprawdę serdecznie dosyć tych banów, które mi się nie należą!
Btw. w banie na IP nawet nie ma powodu. Nie wiem gdzie złamałam regulamin!
Bezczelność. Chyba odejdę z MSP i usunę to konto... Takie życie.
Coś się zaczyna, a coś kończy. A więc to chyba koniec mojej gry? Nie wiem.
Zadecyduje o tym po powrocie na konto. I proszę Was nie spamujcie mi skrzynki
bo i tak z tego powodu nie wejdę! Grr... jakie to denerwujące! Dostać bana za nic?!
Nie będę pisała postów na blogu "o msp" skoro nie mam jak wrzucać potrzebnych screenów, itd. A już miałam zacząć robić od dzisiaj regularne posty. No, ale stało się jak stało...
Napisałam do moderatorów, jestem ciekawa "co mądrego mi odpiszą".
Jestem taka zdenerwowana i zła, że mam ochotę ich powyklinać! :)
Z tego co wiem ban na IP jest tygodniowy, w sumie to i tak dużo.
Co zrobisz? Nic nie zrobisz. Jak przeprowadzę z moderatorami "MĄDRĄ dyskusję"
to wkleję screeny w następnym poście, ciekawe jak będą się tłumaczyć?
Aż nie mogę się doczekać... posłucham sobie tych bzdur... :3
A teraz wklejam swojego "BANA NA IP".






Poza tym gdybyście niewiedzieli mam włączone "moderowanie komentarzy" więc ogarnijcie dupy (za przeproszeniem), mhh nic Wam nie da pisanie z anonimów, czy też wyzywanie mnie w komentarzach. Takie bezsensowne to od razu usuwam. :)





Z poważaniem,
Ola (Babcia Lidia).

7 komentarzy:

  1. ej bydlaku nie przejmuj sie napisz im na pocztę i powiedz ze nic nie zrobiłaś i przepadł ci vip i nie wiesz gdzie złamałaś regulamin...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak miałam . To nie jest ban, to jest naruszenie serwisu jak Ci odpiszą to Ci za 1-2 dni powinni odblokować ;\

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tak już kiedyś raz... Btw. ban=zablokowanie zablokowanie=naruszenie regulaminu/serweru(?)
    Btw. nadal twierdzisz, że to nie ban? Ban to blokada, a blokada na IP to w pewnym sensie ban.
    Poza tym odpisali mi, że naruszyłam regulamin poprzez treści seksualne(?)...
    I odblokują mi IP za 7 dni, chamy jedne. :))
    Więc chyba lepiej wiem. Nie wiem jak to możliwe, że komukolwiek (z banem na IP) odblokowywują po 1-2 dniach, btw. władowałam pieniądze, a oni to złośliwie zrobili!!!
    Poza tym zawsze gdy mam vipa i zostaje mi kilka dni dostaje bana za "błahostki",
    mam tego serdecznie dosyć. To jest bezczelne, aroganckie i niedopuszczalne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeciez babcia nic nie zrobila! x-o

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie Ola, napisz tym ścierką na maila podkreśl ze wydałaś kase na vip i że nie wiesz za co dostalas bana, i jeżeli coś zrobiłaś to niech chociaż powiędzą co... Ja miałam ban IP 2 razy i po ok pół roku już dało sie zalogować (pewnie wcześniej się da ale ja 'porzucałam grę') Ja też miałam bana podczas vipa: kupuje vipa i następnego dnia sie loguje "ZOSTALES ZABLOKOWANY NA 7 DNI' ;-; ten vip był na tydzień... BŁAGAM OLAAA WEJDŹ TROCHE NA TEN CHAT BLOGOWY BO NIC NIE MA DO ROBOTY

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak miałam -,- Lidka, niech nie cierpią wszyscy przez tych głupich modów. Masz prawo nawet iść na policję! Mi dali bana na miesiąc bo jakaś dziewczyna o imieniu I like cat 3 napisała mi "weź zmień te usta bo nie mogę na nie patrzeć!" a ja napisałam " Ty masz gorsze" i oczywiście jeszcze mi tu pisała z x że jestem głupia itd. no ale to ja jestem winna -,- Też pisałam do modów, odpowiedzieli, że złamałam regulamin i muszę mieć tego konsenkfencje (nwm jak to się pisze ani wymawia xDDD) Tak czy siak ty i tak masz lepiej ode mnie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co ja, ulubiona czuje. Co tydzien dostaje jakis ban za kłamstwa użytkowników. ;-;

    OdpowiedzUsuń