sobota, 19 lipca 2014

Nasza kochana Endżi

Jak wiecie ta nasza kochana Endżi ma już podobno 16 lat i nie jest dzieckiem oraz jest osobą mądrą, która nie robi błędów i jest strasznie miła, fajna, itp., itd.
Teraz zarzuciliście mi, że to ja jestem ta zła i nie miła.
Byłam na jej blogu, weszłam jak gdyby nic. Od razu dostałam BANA.
Nie ustąpiłam, dalej siedziałam i patrzyłam jak poniża i wyzywa, a nie to mało powiedziane, nawet WYKLINA innych użytkowników, a później pisze, że niby nic się nie stało.
Podczas kłócenia się z inną osobą, a mianowicie Oliwią oczywiście mnie banowała z głupimi powodami
Angie jest zakłamana i podła. Kłamie jak nie wiem co, a do tego wyklina innych.
Nieźle posługuje się przekleństwami. Ha! A nawet rzuca nimi jak zaklęciami...
Prowokuje innych, dodaje oliwy do ognia oraz uczy pięknego zachowania swoich psychofanów.
Niestety, ale straciła już kilka osób, które ją "lubiły". I co zrobiła?
Jedną dziewczynę "NaTaSha121" powyzywała na priv, na msp...
JEDYNE CO TO ŻAŁUJĘ, ŻE NIE ZAPISAŁAM WIĘCEJ SCREEN'ÓW. :)
Ps. na swoim blogu oskarżyła mnie, że zgłosiłam ją przy czym ma bana. Szkoda, że nie z mojej winy.
Tak poza tym nie zgłosiłam jej ani razu. Dziwne, nie? Może trochę wydawać się dziwne, ale to prawda...
Możecie nie wierzyć-to już Wasza sprawa. Ja jednak dodam screeny-nie wiem czemu, ale nie które są rozmazane pewnie przez to, że musiałam powiększyć. :)
Tak w ogóle Angie mi już zarzuciła na forum, że zrobiłam fotomontaże...
Hmmm, a komu by się chciało ich tyle robić, podrabiać i edytować? Mi nie.
Bo jestem... leniwa? xd Dobra już bez przesady, nie robiłam fotomontaży. :)
Możecie pisać i mówić i myśleć co chcecie, ale:
1)Nie chciało by mi się robić tylu fotomontaży.
2)Nie jestem na tyle sprytna, aby je posklejać i tworzyły prawdziwą wypowiedź.
3)Nie stoczyłam się żeby oczerniać innych, z resztą miałabym wyrzuty sumienia.
4)Angie ma takie tło niebieskie w kwiatki więc nie wiem jak tu machnąć i przerobić aby nikt nie zauważył, że to fotomontaż, z resztą to długo by zajęło ze względu na tło...
5)Nie musiałam robić fotomontaży bo mam gotowe screeny z prawdziwymi wypowiedziami. :')

ANGIE broni się na swoim blogu tym, że wyrwałam te wypowiedzi z kontekstu i broni się każdym faktem jakim może, ja dostałam bana nic nie robiąc. Z resztą kickujecie osoby, które wchodzą uważając, że to szpiegi, także o co chodzi? Czytałam jak się kłócisz z Oliwką... z resztą w poście wklejałam posty, w których ty do Oliwki zwracasz się tak jak nie powinnaś. Nie wycinałam całych rozmów, bo to bez sensu.
Z resztą Oliwka bez prowokowania by nie zaczęła. To tak poza tym. Moi przyjaciele-jak to ujęłaś nie są fałszywi tak jak ty i twoja "BANDA" także oszczędź sobie tłumaczenia.
Bo dyskutować to mogłyście spokojnie bez wyzwisk. A widać na screenach, że spokojnie nie odnosiłaś się do Oliwki, także nie bądź taka rozrzutna. Wszystko tłumaczysz... Tak, tak.
Ale tłumaczeniem się, że wyrwałam te sklejki i wstawiłam je to żadne tłumaczenie.
Bo tak samo Ty mnie prowokowałaś (wczoraj) więc bez przesady.
BO JA RÓWNIE DOBRZE NIE WYZYWAŁAM/WYKLINAŁAM CIĘ BEZ PODSTAW/BEZ ARGUMENTÓW. Także wyrwałaś je z kontekstu, więc też się mogę wytłumaczyć. :)

To chyba na tyle?
A więc nie przedłużając, oto upragnione screeny:



 Tak się wyrażasz o moich przyjacielach i znajomych?

 Poniżyć to się bardziej już nie możesz...

 Jestem skończona? Czyżby?

 A teraz mnie poucza...

Weszłam (ze znajomymi) z ciekawości na drugiego bloga. 
Ona chwile posiedziała, uznała, że pójdzie i musiała dodać złośliwą wypowiedź na koniec. :)

 Obraża Oliwkę.
Nie wiem co Ty sobie wyobrażasz, ale to, że to Twój
 blog to nie znaczy, że masz innych obrażać bez zasad...

 Cytuję:"a za ile sie kurwisz?" czy tak się wyraża mądra i rozsądna
dziewczyna w wieku 16 lat, która chce pokazać, że jest milsza i lepsza ode mnie? 

Kolejne przekleństwa...

Uważam, że ryj to może mieć świnia lub inne zwierze 
brzydko mówiąc (bez obrazy), ale nie Oliwka...

Zamknij morde?
Ona tylko pisała i się broniła...

Nie wiem skąd masz takie informacje, że jakaś
osoba się np. "kurwi"?

Fanka, a raczej psycho-fanka szpanuje swoim
 rozbudowanym w różne przekleństwa słownictwem.

Następna...

O! A tu moderator. 
Bierze przykład ze swojej idolki i
 szpanuje przed nią, że też umie...

Kolejne...

Brawo, popisałaś się... słownictwem.

Dziunia bierze przykład. ;)

Kickuje mnie, a powodem są... przekleństwa?

Tak samo. Kickuje moją znajomą, a powód? Widoczny.

Następny kick.

A psycho-fani biorą przykład.

Bluzgaj, bluzgaj więcej.

Następny konkretny powód...

Kicki za bycie na blogu. :)

Myślę, że nie jestem facetem więc jak to napisałaś
nie ma mi co "obciągać".

Kolejna, która bierze niezły przykład...

Odpowiedź z dopisanie przekleństwa po "przecinku".
Mogło się obyć bez przekleństwa, ale jak kto woli, prawda?

Uhuhu, tak od razu pisać do kogoś "kurwo"?

Mogło być trochę grzeczniej...

I na sam koniec kiedy Oliwka wyszła...

Oczywiście chciałam poinformować ją, że mam screeny 
i nie warto dalej wyklinać... :(
Dostałam ładną odpowiedź z przekleństwami.

No, a tu screen który napisała do Natashy121. (dostałam go od Natashy, bo mi... wysłała)
Widocznie nie spodobało jej się, że woli moje i moich znajomych towarzystwo...




To tak tylko chciałam dodać kilka screen'ów i pokazać Wam jaka jest naprawdę "miła" Wasza ukochana "Angie". Zgrywa inną niż jest. Tak to jest jak się z nią pisze, nie można dojść do porozumienia.
Z nią się chyba nie da normalnie pisać jak się nie jest "pokłóconym", a jak się już "pokłóci" to
tak wyklina drugą osobę i nie odpuści.



Pozdrawiam ciepło,
~Babcia Lidia (Ola).


9 komentarzy:

  1. A ja ją popierałam i teraz tego żałuję... nie wiedziałam, że taka jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogieło ją? Jak na nastolatkę powinna być trochę dojrzalsza emocjonalnie, z takim 'pięknym' słownictwem to ona daleko nie zajdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Pozdrawiam ;*

      Usuń
    2. Co za .... Brzydko sie nie wyrażając czy ona jusz wcale niema wstydu?mało jej?to niech pomyśli co by było gdyby ktoś do niej tak mówił!!!!!

      Usuń
  3. A ja Popieralam ...Zaluje

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcia Lidia górą ! :D xd
    Angie nie umie się wyłowić widze :3
    Same przekleństwa, bardzo ubogie słownictwo :* xd

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja myślałam że to Ola jest niedobra :c Wstyd mi, przepraszam.. ;/ Poza tym gdyby serio miała 16 lat to zakończyła by kłótnie, albo przynajmniej używała innego słownictwa.
    ~Zuellas *Lidzianators*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jej nie popierałam, nie popieram, i popierać NIE BEDE! x-o

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokazały inteligencje xDD Kto kogo przezywa tak sam sb nazywa !

    OdpowiedzUsuń