poniedziałek, 14 lipca 2014

KONKURS

Witam Szanownych Użytkowników.

Tak jak obiecałam robię tego (konkursowego) posta z okazji 1-ego tysiąca wejść na bloga.
Bardzo cieszę się, że jest już nawet ponad to wejść, gdyż blog istnieje od czwartku (10.07).
A jak ja coś obiecuje to zawsze tej obietnicy dotrzymam.
Chciałabym podziękować wszystkim, którzy reklamują mojego bloga oraz osobno
chcę podziękować w tym poście Natalce (XxPorshiaXx)-to ona mi pomogła z wyglądem bloga
i go do tego reklamowała aż 2 razy! BARDZO CI DZIĘKUJĘ!!!
Dobrze, a teraz przejdźmy do rzeczy. Nie będę przedłużać, wstawię tylko statystykę bloga. :)



Myślę, że jak na początkującego bloga to nie jest najgorzej... :)
Nie będę się dalej rozpisywać, ale dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili mojego bloga oraz
za POZYTYWNE opinie oraz te negatywne o moim blogu. 
Miło mi, że większości z Was mój blog się podoba.
A teraz przejdźmy do konkursu (trzeba te wyświetlenia jakoś uczcić :p).

Konkurs polega na tym, że komentujecie (RAZ!) tego posta. To chyba na tyle.
Będzie polegać to na losowaniu. :)
Po prostu zostawiacie w komentarzu (w tym poście) ślad po sobie i to tylko tyle!  
Komentować możecie do 17:30, a ja jak skończycie zrobię losowanie (na random.org).
Wyniki będą już o 18:00, a żeby nie było, że ja oszukuje (czy coś w tym stylu?) to
wstawię nagranie z losowania. Wylosuję aż 3 wygrane osoby (komentarze).

Przejdźmy do nagród:

I miejsce-konto z 10 levelem, rola w filmie(tak zrobię nareszcie pierwszy film!), autograf, cała lista życzeń (12 prezentów).
II miejsce-rola w filmie, autograf, 6 prezentów z listy życzeń, 2 zestawy ubrań.
III miejsce-autograf, 3 prezenty z listy życzeń, 1 zestaw ubrań.

Wiem, że te nagrody nie są jakieś fajne czy duże, ale chyba dobre i to(?). :)
Konto do wygrania o nicku Tarotkaa.





Mam nadzieję, że konkurs nie jest nie wiadomo jak trudny do wzięcia udziału.
Może ktoś podejmie wyzwanie i weźmie w nim udział(?).
To chyba na tyle, narazie do 18:00!!! :)


Pozdrawiam cieplutko;
Babcia Lidia.



30 komentarzy:

  1. Mogę spróbować i dziękuję za podziękowania w poście :*
    ~XxPorshiaXx

    OdpowiedzUsuń
  2. To może i ja spróbuję :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raz się żyje hehe biorę udział :3
    ~Niebieska Truskaffa

    OdpowiedzUsuń
  5. Do diabła z nauką ! Biorę udział ! :D ~ Jaskravaa9090

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział c:
    Zawsze warto spróbować.
    mój login na MSP:Rose Nelly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę udział :3 Spróbować nigdy nie zaszkodzi :) Mój nick na msp to puke a rainbow ;)

      Usuń
  7. Biorę udział. xd
    Nick: Ciekavva

    OdpowiedzUsuń
  8. Oky biorę udział/PopisowaPL Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udzał co mi tam RobieSuperFilmy to mój nick

    OdpowiedzUsuń
  10. biore udział... chociaż nie wygram :C ~Olcia999052

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nick: Independent Girl - zapomniałam go dodać we wcześniejszym komentarzu >.<

      Usuń
  12. Biore udział ~pani kuleczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się,
    Poziomkowa Psotka

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział ;-)
    ☼ login na msp: oliwia407

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział !!! Raz się żyje! Nick na MSP :Wercia151015

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział ;3 Na MSP jestem : Kinia356 ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Biorę udział! Na msp jestem sonia363636

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział c; Na msp mam nick : Pises
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział monika9471

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbujemy xd Biore udział :3


    ~ AlevenxDD<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział :33 ^^

    ~ AlevenxDD<3

    OdpowiedzUsuń