wtorek, 5 sierpnia 2014

Sprawa z Angie, BAN NA IP, moderatorzy, dyskusja

Witam, otóż chciałam wyjaśnić kilka rzeczy. :)
Weszłam na bloga Srangie (pozdrowienia z paluszkiem) :** i przeczytałam posta! Hahahaha.
To dobre! Uważa, że "przegrałam". Śmieszne, nie ma czegoś takiego w dyskusji/kłótni jak
zwycięstwo czy wygrana... :) Angie jest żałosna. Nie dość, że sobie wymyśla nie wiadomo co
to później się próbuje tłumaczyć, tak, tak. Weszłam na chwilę na bloga i zobaczyłam co się
dzieje na moim chacie bez modów... Co się dzieje? Panuje chaos, krytyka i obrażanie się wzajemnie.
Wróćmy do Angie-napisała na swoim blogu, że to mój koniec. :)
Niestety, ale nie? Ja nadal będę grać, a to jest tylko tygodniowe, więc milcz.
Btw. po przejrzaniu wcześniejszych wiadomości z chata Angie zaszczyciła mnie i postanowiła
zostawić po sobie pamiątkę. A co najlepsze? Jej kłamstwa i głupie tłumaczenie.
"Ja nie przeklinam, no chyba, że w ostateczności"-cytuje. Może i nie przeklina wszędzie i zawsze, ale
jednak przeklina i to nie w ostateczności. Pisała też (ze mną) i tłumaczyła się, że oprócz wyzywania
Oliwki w ogóle nie przeklnęła. A screeny z przeklinaniem na priv do Celiny? :/
Tak się nie robi, a poza tym przy odwiedzinach Angie, musiała zostawić coś po sobie i napisała,
niestety, ale jak jest zalogowana to nie ukryje się pod żadnym nędznym nickiem, ani obrazkiem...
Jeszcze się będziesz tłumaczyć, że nie przeklinasz i mnie nie wyzywasz? :) No ba! :*
Nic ci nie zrobiłam, a Ty taka jesteś? Dawno sprawa zastygła, a Ty mnie od suk na moim chacie
wyzywasz, żałosne jest Twoje zachowanie. I ty twierdzisz, że masz 16 lat. :)




Pozostawię to bez komentarza... :)
Btw miałam wkleić moją jakże i bezsensowną dyskusję z moderatorami.
I co? I się tłumaczyć nie umieją. Postanowiłam, że nie będę się z nimi już kłócić
i ustąpiłam. Tak czy owak nie odblokowali by mnie, żałosne. :)))
Tylko wyciągają pieniądze, a później banują, no cóż. Co zrobisz? Nic nie zrobisz. 




Nie zauważyli poprawy, poprawy w czym? Hahahaha, no błagam! Nie wiem gdzie napisałam coś złego, 
a na pewno nie pisałam o takich rzeczach! To jest karygodne. Bezczelność.
Btw. nawet jest napisane, że na 7 dni, więc tak czy owak będę grała-rzecz jasna jak odblokują. :)





Chamstwo w państwie, normalnie brak mi słów. :)
Mają mi coś do zarzucenia? Skoro złamałam regulamin (nie wiem w jaki sposób) to chciałam się dowiedzieć gdzie dokładnie. Chamy nie dadzą mi zdjęcia/screena bo? 
Ale to z policją i prokuraturą, dobre! Hahahaha. Nie wiem pod jakim pretekstem to było pisane...


Po prostu wyłudzają pieniądze, blokują, a później nie umieją się wytłumaczyć!
To tyle na dzisiaj... Może napisze coś jeszcze któregoś dnia, ale nie sądzę żeby było to potrzebne.
Jak na razie to gram w simsy, lub transformice. :) Chce ktoś nick mój z tfm? Zapraszam na priv (na chacie) bo na msp nie mam jak odpisać-prawda? :)



Buziaczki, 
Ola.



4 komentarze:

  1. Zgadzam się z tb, Chamstwo w Państwie. Okej, jak "zażyczy" sb tego policja, To ciekawe, jaki WTEDY będzie głupie wyjaśnienie. Ale wiesz, ty naprawde możesz iść na policję, przecież pieniądze to pieniądze. Ok, promocja, ale szoku to nie zrobili. lol, ale przecena AŻ TRZY ZŁOTE MNIEJ!!!!!!!! -,- J też mam ich serdecznie dość :) Kur**, zaraz chyba napiszę do tych modów aby cię odblokowali!!!! Ale. Oni są Anonymous, tylko złapią jakąś osobę z chatu, co jej nie znają, an nic - hackują. Ale modzi zamiast hackowania bawią się w rozrzucanie banów. ;-; -,- /NewYork222 P.S, Lidka, oddaj moda, bo próbuję cię złapać na tw chacie, ale nie mg xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. tak już jest , niestety :( wracaj szybciutko! widziałam też fajnego bloga nasze-super-moviestarplanet.blogspot.com dziewczyna zaczyna , ale mi się jej blog podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Podasz mi adres moderacji? Już ja się z nimi pobawię

    OdpowiedzUsuń